خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری ۱۰۵۰  برنامه فرهنگی در شهرستان کبودراهنگ

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ گفت: در یک سال گذشته شاهد برگزاری یک هزار و ۵۰  برنامه فرهنگی در سطح شهرستان با حمایت سایر ادارات به ویژه شهرداران بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۰۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدجواد معینی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در این شهرستان ۱۲ باب کتابخانه نهادی و دو باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۱۳۵ هزار جلد کتاب فعالیت می‌کند که ۵ هزار و ۴۴۱ نفر عضو این کتابخانه‌ها هستند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته شاهد برگزاری یک هزار و ۵۰  برنامه فرهنگی در سطح شهرستان با حمایت سایر ادارات به ویژه شهرداران بوده‌ایم.

یداله ابراهیم‌خانی، سرپرست فرمانداری کبودراهنک نیز اظهار کرد: استقبال مردم شهرستان کبودراهنگ از جشنواره کتابخوانی رضوی و آمار بالای مشارکت اهالی شهرستان در این جشنواره نشان دهنده ارادت قلبی مردم در این منطقه به اهل بیت (ع) و علاقمندی آنان به مطالعه کتب مذهبی و تاریخی است که این موضوع در نهایت منجر به افزایش سرانه مطالعه درسطح شهرستان می‌شود.

در پایان این جلسه علاوه بر اتخاذ تصمیماتی در خصوص ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری کتابخانه‌های عمومی از تعدادی از برندگان جشنواره کتابخوانی رضوی با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات